torsdag den 15. november 2012

Weekend

Så er det weekend, i morgen er nemlig en fridag, for mig i hvert fald. Så i morgen skal jeg handle stort ind, har lavet en madplan for resten af måneden (selvfølgelig med plads til ændringer/pludselige indfald), plejer ellers kun at lave for en uge af gangen. Det bliver handlet om formiddagen, hader bryder mig ikke om at handle ind om eftermiddagen, især ikke når det er meget, jeg skal købe. Et besøg i den lokale genbrugsbutik bliver det også til, måske er jeg heldig og finder noget , jeg ikke kan undvære :-)
Kameraet er ikke blevet luftet ret meget, det kommer også med i tasken. Dejligt med en lang weekend, jeg er klar.
Lidt billeder fra efteråret.










2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder - og skønt med tre fridage i rap! Rigtig god lang weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Madame. Og en rigtig god weekend til dig :-)

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...