torsdag den 29. november 2012

Weekend lige om lidt

Så er det torsdag, synes tiden flyver af sted i øjeblikket. Travle dage på arbejde, gråvejrs dage, daglige cykelture, som jeg gerne skulle fortsætte med selvom kulden nu er kommet til landet.
Julegaverne er næsten i hus, som sædvanlig er jeg fræk nok til at skrive.

Lige nu har For lidt siden havde jeg en kat gående løbende rundt i stuen, en noget utilfreds kat lyder det til. Hun 'snakker' ret meget og angriber mine fødder  når jeg går forbi hende. Nu er hun endelig faldet til ro, har lagt til at sove i stolen. Så længe det varer :o)

I morgen har jeg tidligt fri, så håber jeg, at jeg kan nå at fotografere min nye lækre taske, som jeg jo vandt hos Malsen. Andre ting har jeg også planer om at lægge på bloggen, så der kommer lidt mere liv på den :o)




2 kommentarer:

  1. Det er et dejligt billede af din smukke kat - rigtig god weekend, Christina!

    SvarSlet
  2. Tak, Madame :) God søndag til dig.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...