lørdag den 10. november 2012

Så gik endnu en uge

Ingen indlæg fra mig siden mandag (og det var endda planlagt), synes tiden flyver af sted.
Billedet er fra sidste år, men passer ganske godt på hvordan min lørdag aften bliver tilbragt :-)
Heldigvis ser det ud til at jeg igen kan lægge billeder på bloggen.
I dag kom posten forbi med en pakke, som jeg har glædet mig til at modtage. Over 100 gamle filmprogrammer, det ældste fra 1934. Jeg har en ganske stor samling af gamle filmprogrammer fra danske film.

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende at du samler på gamle filmprogrammer! Jeg ville ønske, at jeg havde gemt dem, jeg samlede igennem mange år. God lørdag aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har en ret pæn samling efterhånden, synes det er sjovt at kigge i dem. Rigtig god aften til dig.

      Slet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)