søndag den 4. november 2012

Lørdagen på skinner

I går tilbragte jeg mange, en del timer i toget, jeg besøgte mine forældre, som har bosat sig langt væk fra mig :) Først en tur med s-toget, derefter en tur med Lokalbanen, faktisk en ganske hyggelig tur, hvor jeg sad og kiggede ud på det smukke efteråslandskab. Min iPod var med, så jeg havde sød musik i ørerne. Plejer at lade min iPod vælge mellem alle de sange, der er på den, men i går valgte jeg kun at lytte til Stan Getz.
Det var en dejlig tur, og så dejligt at tilbringe tid med mor og far, se hvordan efteråret er 'på landet' (okay, det er kun 14 dage, siden jeg sidst så det), men alligevel :).
Det var mørkt, da jeg var hjemme hos mig selv igen, tid til 'Matador' og 'Maestro' på DR. En dejlig lang og hyggelig lørdag.
Et af mine yndlingsstykker, som jeg hørte nogle gange i går, fordi det er så smukt.

3 kommentarer:

  1. Det er meget, meget smuk musik. Kan sagtens forestille mig en dejlig køretur ud i landskabet med det i ørerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig tur, sad og kiggede ud på det smukke efterår med dejlig musik i ørerne :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...