søndag den 28. oktober 2012

To som elsker hinanden

Her er stille, meget stille. I fredags sluttede en lidt travl arbejdsuge. Fredag morgen vågnede jeg med ondt i halsen, lørdag blev det til en forkølelse og hovedpine, som ikke er forsvundet helt endnu. Har været lidt ude at gå, både i går og i dag, det dejlige kolde vejr skal nydes, også selv om kroppen ikke rigtig har lyst. Det blev kun til en lille tur på volden, havde ellers planer om en tur til Mindelunden, men det bliver en anden gang.
På en reol står en ramme med Viggo Stuckenberg's digt 'To som elsker hinanden', det er så smukt, et af mine yndlingsdigte. Her sunget af Eva Madsen.
God søndag aften - her står den (selvfølgelig) på 'Forbrydelsen III'.


2 kommentarer:

  1. Det er et af de smukkeste digte, jeg kender. Rigtig god bedring, Christina!

    SvarSlet
  2. Det er nemlig så smukt. Tak skal du have, Madame, håber jeg snart er frisk igen.

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...