torsdag den 18. oktober 2012

Overvejelser

Jeg har ikke været aktiv på bloggen i meget lang tid, det er der to grunde til.

1. Min gamle pc valgte at stå af, den blev ordnet, men valgte så at give den til nogle, der havde mere brug for den end jeg. Har brugt min IPhone og min lille arbejds pc.
2. Midt i sommerferien faldt jeg og slog albuen af led, og det er skam ikke en lille ting - gips på i 14 dage, derefter en hængselbandage i lang tid (har ærlig talt fortrængt, hvor længe jeg gik med den), derefter genoptræning af armen.

Lysten til at blogge er tilbage nu, især efter jeg har købt en ny pc, så jeg ikke længere skal nøjes med IPhone og lille pc, som ikke er så god og hurtig. Så kan jeg også lægge en kommentar hos de blogge, som jeg flittigt læser med hos - de synes jeg ikke er nemt fra IPhonen ;-)

Men, men, men mine overvejelser går på, om jeg skal lukke denne blog ned og starte på en frisk. Jeg er gået i tænkeboks, har nogle ideer til den nye blog. Kunne også slette alle mine indlæg her, og så starte på en frisk her. Tænker, tænker.

Uanset hvad jeg kommer frem til, så linker jeg til den eventuelle nye blog her :-)

Update - Fredag d. 19. oktober

Jeg beholder denne blog, sletter ingen indlæg. Har siddet og læst tilbage til starten i december 2007, og det ville være synd at slette.


4 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage, Christina, og jeg håber, din arm er helt rask igen.

    SvarSlet
  2. Det går meget bedre med armen, men den er endnu ikke helt som den plejer, det skal nok komme :)

    SvarSlet
  3. Tak for din hilsen :-) Og nej, hvorfor slette, det ville da være mere end synd. Godt du er tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Deborah - det er også dejligt, at være i gang med bloggen igen.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...