søndag den 22. april 2012

Miss Bennet and Mr. Darcy

Jeg har brugt noget af søndagen i selskab med Miss Bennet og Mr. Darcy, har set serien 'Stolthed og fordom', den fra 1995 med Colin Firth og Jennifer Ehle.
Når man alligevel var lidt halvsløj, gjorde det godt med en god serie. Lysten til at genlæse bogen er der, så jeg tror den snart skal findes frem fra reolen.
Jeg har dog været ude i den friske luft i dag, cyklede til den nærmeste butik og købte en 'skoleost' (læs, en ost der ikke lugter) og andre småting.
Der er stadig flere timer tilbage af søndagen, inden en ny og frisk uge starter i morgen, og ugen efter har jeg fri :-)
Musikken fra den skønne tv-serie, jeg har allerede lyttet til den to gange, mens jeg skriver dette...

God søndag aften.

2 kommentarer:

  1. Sådan en skøn serie, får helt lyst til at gense den :-)
    Håber du er frisk igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er frisk igen, Margrethe. Heldigvis blev det ikke til at end hovedpine.
      Ja, det er en skøn serie, jeg skal se den igen snart, tror jeg :-)

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...