onsdag den 18. april 2012

Bøger, bøger, bøger

På mit bord ligger (jeg lyver ikke) en stor bunke bøger fra biblioteket. En del af dem er kogebøger, hvor jeg samler inspiration til madlavningen. Der ligger også en bog bøger  om Erik Balling, Karen 'Hvorfor er lykken så lunefuld?' Jønsson, Sophie Scholl og Hvide rose, den nyeste bog om Dirch Passer med billeder fra hans liv. Jeg er storforbruger af biblioteket, men køber også bøger til mit eget private bibliotek, som efterhånden er ret så stor.
Den nyeste bog til samlingen er Bent Mejding's 'Mit liv som papegøje', den glæder jeg mig til at modtage og læse.
God onsdag, jeg vil snart cykle af sted til skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...