lørdag den 7. januar 2012

Lørdagsdoven

Det er hvad jeg er i dag, lørdagsdoven. Vasketøj og lørdagsindkøb blev klaret før klokken var 9. Vejret var ikke ligefrem til en lang cykeltur, især ikke når halsen ikke har det så godt.
Jeg har hygget hjemme, ordnet lidt af hvert. Taget en dejlig lur på sofaen, med et varmt tæppe over mig.
Nu har jeg sat en god historie på, en dvd, hvor man bl.a. kan se de kongelige cykle ved Fredensborg Slot.
Man kan vist desværre ikke købe dvd'en mere, men serien kan ses på DR's Bonanza
Bogen kan også anbefales, men også den er udsolgt fra forlaget. Men den kan sikkert lånes på biblioteket eller købes brugt, hvis lysten er til det.
I morgen tror jeg at jeg spænder cykelhjelmen på, og cykler en tur, så min tæller kan komme op på mere end de 40 km. :-)
Indtil da, så vil jeg fortsætte med at være lørdagsdoven :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...