lørdag den 10. december 2011

Hvorfor skulle lørdagen være anderledes...

...når det drejer sig om at vågne tidligt, jeg er morgenmenneske, enten jeg bryder mig om det eller ej. Det i er orden med mig, at jeg vågner mellem klokken 5 og 5.30 i weekenden og når jeg har ferie.
Når det er tidligt lyst = forår & sommer, snupper jeg gerne cyklen ud på en lang eller mindre lang cykeltur.
I øjeblikket laver jeg te, hører radio, tænder levende lys, og sætter mig med en god bog (tænder også en lille lampe, så jeg kan se bogstaverne ;-) )
Det er hygge.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det lyder rigtig hyggeligt - jeg er selv et morgenmenneske :-)

    SvarSlet
  2. Jeg nyder mine tidlige morgener, Madame. Det er blot lidt mere svært at komme op til hverdag :-)

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...