tirsdag den 27. december 2011

Gaven til mig selv

Jeg har længe søgt efter 'Tak for dansen, Louise', som desværre er udsolgt fra forlaget. Ved et tilfælde fandt jeg den på dba.dk, sammen med andre gode historiske bøger om kongehuset, til 200 kr. Jeg slog til med det samme.
Bogen findes nu også som e-bog, men vil gerne eje den fysiske udgave af bogen.
Forlagets beskrivelse af bogen: Portræt af den kongelige families liv fra Christian 9. (1818-1906) og prinsesse Louise af Hessen (1817-1898) bliver gift i 1842 og til de fejrer deres guldbryllup i 1892.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende - jeg er jo også bidt af historie og af kongehusets slægtshistorien! Er det en bog om Christians IX's Louise?
    God tirsdag til dig, Christina!

    SvarSlet
  2. Sjovt at du også er bidt af historie og af kongehusets slægtshistorie, Madame. Ja, det er Christian IX's Louise. Har lige skrevet forlagets beskrivelse af bogen på, så man kan se, hvad bogen handler om.
    Og god tirsdag til dig :-)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...