lørdag den 24. december 2011

Billeder fra 2011 #2

Juleaftensdag, jeg vångede tidligt, som sædvanling, resten af huset sover endnu, bortset fra min kat, som vimser rundt på gulvet og snuser til alt. Jeg har tændt radioen - på P2, også som sædvanling. Sidder og nyder denne morgen,  mens jeg kigger på billeder fra 2011. Senere kommer resten af familien til huset. Denne morgen er dejlig, og jeg nyder hvert sekundt, og glæder mig til familien kommer. Glæder mig til at se reaktionerne, når der åbnes gaver, især min mors og min søsters.
Til jer der læser med, ønsker jeg en rigtig glædelig jul og godt nytår. Jeg vil forsøge at blive bedre til at få skrevet indlæg, om ikke dagligt, så mere jævnligt :-) Det er mange flere billeder fra 2011, så der kommer sikkert et indlæg eller to mere med billeder inden nytår

Min samling af de gode magasiner

Godmorgen



På bogudsalg

Kat på vej på ferie, med mig ved siden

Hundested Havn

Smuk og gul

Belle Sky Comwell

I Nyhavn

Amager fra den anden side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...