søndag den 6. november 2011

Smag på P2

Jeg har det ikke så godt med mange mennesker samlet på ét sted, derfor har jeg kun lyttet til 'Smag på P2' i dag. Det ville ellers være interessant at opleve på tæt hold, men ikke denne gang.

I dag har jeg ryddet op i gamle aviser, bøger, servietter (jeg samler på dem,), gamle kassettebånd osv. Har været i containergården flere gange i dag. Puha, det lettede at komme af med noget, jeg har gemt og gemt på, og aldrig har nænnet at smide ud.
(Har dog ikke smidt hverken bøger eller servietter ud.)

2 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at få ryddet op ind imellem!"Smag på P2" har jeg ikke hørt om før, og jeg synes ikke rigtigt P2 Klassisk forklarer, hvad det er?

    SvarSlet
  2. Kunne ikke finde det direkte link, men har kopieret teksten fra sendeplanen :-)
    'P2 slår dørene op til Koncerthuset og redaktionsområdet. Mød Søs Egelind på scenen med DR UnderholdningsOrkestret, sæt dig i mørket, når dj Katrine Ring inviterer til en anderledes musikoplevelse, eller få en snak i foyeren med P2's værter. Deltag i quizzen og vind en digital radio. Eftermiddagens værter er Lotte Heise og Svend Rastrup Andersen. Mød P2 i P2 - næsten så godt som at være der selv.'

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...