lørdag den 5. november 2011

Morgenmenneske

Frisk og veludhvilet vågnede jeg til morgen, det var stadig mørkt. Kiggede på uret - klokken var 4.55. Meget tidligt at vågne på, vidste at jeg ikke kunne sove mere, så jeg snuppede bogen på natbordet. Da klokken var 5.15 valgte jeg at stå op. Stille morgen, kun elkogeren gav lyd fra sig, selv katten sov videre. En kop latte, P2 og en god okay bog i sofaen.
Nu er bogen læst færdig og latten er drukket. Er så småt ved at gøre klar til en tur i genbrugsbutikkerne. Solen kigger frem, det bliver en dejlig dag.
Rigtig god lørdag.

Billedet er fra november 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...