søndag den 16. oktober 2011

33 år

I går, lørdag, var det dagen, hvor jeg fyldte 33 år. Dagen blev fejret hos mine forældre, hvor jeg har valgt at holde min efterårsferie i år. Min søster, hendes mand og ders børn, kom herop, så holdt vi fødselsdag :-) Vejret var jo pragtfuldt, gik en lang tur, hvor jeg gik ned til havnen, kiggede og fotograferede. Tasken, som jeg viste her, fik jeg af mine forældre.
Denne morgen er stille, jeg er den eneste der er oppe. Radioen er stillet ind på P2, hvor den klassiske musik kommer ud af højtalerne. Dejlig morgen, hvor vejret igen ser ud til at blive så smukt.
Billederne fra i går, de er stadig på mit kamera, så ingen billeder fra havnen i dag.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :)

    Jeg så lige din km-tæller. Vildt at du har cyklet så langt! Det er jo nærmest 20 km om dagen, er det ikke?

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen og sikke sød du har været. Så fantastisk vejr!
    Hav en dejlig efterårsferie :0)

    SvarSlet
  3. Tillykke Trine - du fik da det dejligste solskinsvejr på din fødselsdag.
    Og god efterårsferie!

    SvarSlet
  4. Stine: Tak skal du have , Stine. Jeg cykler mindst 20 km. hver dag, måske ikke lige i hver eneste weekend :-)

    Kari: Tak for det, Kari :-) Det var skønt med det flotte vejr.

    Madame: Tak, Madame :-) Skønt med det flotte efterårsvejr. I dag regner det, men det kan også have sin charme, selv om det ikke er så lækkert som solskin.

    Mikkel: Tak, Mikkel :-)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...