mandag den 6. juni 2011

På tilbud








Har tidligere lånt denne bog på biblioteket, men at betale 300 kr. for den hos boghandleren, ville jeg dog ikke. Forleden var jeg i boghandleren, da var den til salg for 50 kr. Haps sagde det, den skulle med mig hjem.
Med i kurven kom også 'Kraks Kort over København & Omegn 200'9,  'Kraks Kort Nordsjælland 2009' og 'Kraks Kort Nordsjælland' til bare 30 kr. stykket. Kortet over København og Omegn var med i rygsækken i torsdags, og blev skam brugt. Kortene over Vest- og Nordsjælland er en gave til min far, han har GPS og alt det dér, men et kort er en god ting, synes jeg.

 

2 kommentarer:

  1. Sikke et scoop med 'Danskerne huse' for bare 50 kroner! Jeg må en tur til boghandleren her i Frederiksværk :-)
    God solskinsdag til dig, Trine!

    SvarSlet
  2. Håber du var heldig i Frederiksværk, Madame? Det er en flot du, og så til 50 kroner. God aften til dig.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...