fredag den 10. juni 2011

Mens jeg venter...

Denne fredag er en fridag, så jeg har (igen) lang weekend. Jeg nyder stilheden, dog med P2 i baggrunden, på bordet ligger en bunke bøger og lidt magasiner. Vaskemaskinen har været i gang, tøjet er hængt til tørre på altanen. Mens jeg nyder fredagen, venter jeg og ser, om pakkeposten mon kommer forbi, jeg har bestilt en bogpakke fra en bogklub.
Om lidt vil jeg gå i køkkenet og forberede salaten til middagen i aften, så er det gjort og salaten bliver bedre, når den er lavet i forvejen :-)
Nu kigger solen frem, det er skønt.


Update: Ingen pakkepost til mig i dag. Det bliver så i næste uge, hvor der pakkeposten gerne skulle komme forbi flere gange ;-) Mere info om de andre pakker følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)