søndag den 19. juni 2011

En god start på dagen

Morgenmaden er spist, en god solid morgenmad, ristet rugbrød med ost og en banan, et glas appelsinjuice, en kop te og et stort glas vand, så er jeg kørende. Til daglig består morgenmaden af havregryn (eller havregrød) og et glas vand, men i weekenden gør jeg mere ud af den.
Katten er også ganske tilfreds, hun har lagt sig til rette i gangen, hendes nye yndlingsplads i lejligheden.
Denne søndag skal bruges til at 'lade' op, til en (måske) hård/travl uge på skolen. Den sidste uge, inden en lang sommerferie venter.Søndagen er godt i gang, og klokken er kun 8 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...