mandag den 13. juni 2011

Den søde gang

Jeg har været et smut i Netto, manglede lidt ting og sager. På vejen gennem Netto, gik jeg gennem 'Den søde gang' med alle de lækre og usunde fristelser, og jeg lagde ikke noget i kurven, det var faktisk ikke svært at lade være. Til gengæld kom jeg hjem med friske krydderurter, kartofler, rugbrød og andre gode og sunde ting :-)
Gode armkræfter også, 10 kg. kattegrus, så både ben- og armmuskler bliver flittigt brugt på denne 2. Pinesedag, som vist nok skulle være den sidste helligdag indtil juletid.
God mandag.

2 kommentarer:

  1. Det var flot, at du kunne gå forbi alle de søde fristelser :-) Jeg falder gerne for lidt, selv om jeg levet sundt i det store og hele ;-)
    Ha' en dejlig dag, Trine!

    SvarSlet
  2. Jeg lever også sundt, men en gang i mellem, så falder man jo i :)
    God weekend, Madame.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...