søndag den 15. maj 2011

Tidsfordriv

Vel hjemme efter en tur i det naturområde, som nærmest ligger i min 'baghave', det blev til 5 km. travetur, desværre i lidt gråvejr. Men det var en dejlig tur. Nu er solen kommet frem, og jeg sidder indenfor og lægger billeder over på den eksterne harddisk. Det tager tid, det gør sådan noget jo, når man ikke husker at gøre det jævnligt.
Kartoflerne til middagsmaden er ved at blive kogt, vaskemaskinen skal også i gang med en enkelt vask.
I aften kommer 3. og sidste afsnit af 'Herskab og tjenestefolk', lidt ærgeligt at der ikke er lavet flere afsnit, synes jeg.





1 kommentar:

  1. Hej Trine :)
    Jeg synes også rigtigt godt om de nye afsnit af "Upstairs Downstairs" - og har læst, at BBC laver i hvert fald 6 afsnit mere, som vil blive vist i 2012.
    Jeg var barn i 70'erne og så den oprindelige serie i TV, der gik på DR dengang - og har selvfølgelig også købt hele serien på DVD :) - den er bare SÅ god!
    Mange hilsener
    Marianne

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...