søndag den 8. maj 2011

På tur med S-toget

I dag skal jeg til Hillerød, tager toget om små tre kvarter. I tasken er der en god bog, et par magasiner og min iPod, men tror nu ikke jeg får læst meget, jeg bruger sikkert tiden på at kigge ud af vinduet ;-)
Lidt billeder fra turen følger helt sikkert.

I mit 'drivhus' (= min altan med vinduer) ligger min topmadras til tørre, i næste weekend er det dyner og puder, der får en tur i vaskemaskinen.

I går fik jeg cyklet en dejlig tur, var nede og se til 'mine' får og heste, desværre kom jeg af sted uden mit kamera (fjols!). Men der bliver flere tur ned til mine firbenede venner.

Fra sommeren 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...