fredag den 25. marts 2011

Stamkunde på biblioteket

Var på biblioteket i formiddags, jeg afleverede og hentede bøger. I eftermiddags kom der en sms fra biblioteket, der var kommet en bog mere 'hjem'. Tænkte, at den kunne vente til mandag, da jeg i morgen skal til fødselsdag og derfor ikke har tid til at hente den.
For en times tid siden, valgte jeg at jeg alligevel, at ville hente bogen, solen skinnede (det gør den endnu) og himlen var ikke længere grå, så jeg tog af sted. Det blev til en tur på små 5 km. på cykel, havde det ikke været fordi jeg har en middagsaftale, så kunne turen godt være blevet længere.

3 kommentarer:

  1. Da jeg så overskriften tænkte jeg, at det er bare så meget dig. Jeg havde da ikke behøvet se hvilken blog indlæggen kom fra, for jeg kunne sagtens gætte det ;)

    SvarSlet
  2. Uhm, cykelture er bare så dejligt! Jeg tror jeg vil indvi min cykelsæson i dag, selvom det kun er 2 grader. Hvad var det, du måtte på biblioteket og hente senere, Trine?
    Ha' en dejlig søndag!

    SvarSlet
  3. Stine: :-) Ja, en overskrift kan fortælle meget.
    Jeg er en bogorm :-)

    Madame: Håber du kom ud og cykle en tur, trods det kolde vejr? Jeg fik hentet en ny bog om IKEA, på svensk.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...