mandag den 28. marts 2011

Solen

Hvor har det været en smuk dag, det er skønt, når solen er fremme.
Min E-boglæser er kommet, og taget i brug. Jeg har lånt et par bøger på e-bogsbiblioteket, der er ikke det store spændende udvalg, men fandt 'Gjøngehøvdingen' og 'Dronningens Vagtmester'. Indtil videre så er jeg tilfreds med e-bogslæseren, men ved allerede nu, at jeg ikke vil afskrive de fysiske bøger.


Weekenden var utrolig god. Familiebesøg, cykeltur, venindebesøg, oprydning og vasketøj er i store træk, hvad min weekend er brugt på. Internettet og bloggen blev ikke brugt, så min blogtur rundt bliver senere i dag. Nu skal jeg lave lidt aftensmad.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig weekend, Trine! Vi har også en e-bogslæser, men den kommer heller aldrig til at erstatte de rigtige bøger.
    Ha' en god aften!

    SvarSlet
  2. Det var en dejlig weekend. Der er ikke noget som at sidde med en bog i hænderne. Men e-boglæseren er god at have med på farten - den vejer ingenting, men erstatte bøgerne, det kan den ikke.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...