lørdag den 19. marts 2011

Lørdag

Lørdagen er allerede godt i gang. Der er handlet ind til middagsmaden, der kom også andre småting i kurven, så det endte med en tung kurv. Udenfor skinner solen og fuglene fløjter - det er da bare dejligt.
Har fået en sms fra biblioteket - der ligger en bog og venter på at blive hentet. En tung en, så jeg tager cyklen.
Mon jeg skulle kigge ind, i den nye genbrugsbutik, jeg tror det.
Senere tager jeg på blogtur, men først skal jeg lige ud i det smukke vejr igen.
Det er lørdag, det er dejligt :-)

5 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig lørdag, du har dig. :)

    SvarSlet
  2. Lørdag er bare en dejlig dag :)

    SvarSlet
  3. Kira: Det var en dejlig lørdag, som lige pludselig var slut - det gik hurtigt, men så er det dejligt med en søndag :-)

    Malsen: Lørdag en nemlig en dejlig dag, det er søndag også :-)

    SvarSlet
  4. Spændende med en ny genbrugsbutik :) Og det lyder til at du havde en dejlig weekend!

    SvarSlet
  5. Stine: Ja, jeg var så glad da jeg så den. Tidligere skulle jeg med bus til den nærmeste. Det var en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...