tirsdag den 1. marts 2011

Forbrug

Så fik jeg sendt en bestilling af sted, det er ikke bøger denne gang, men nogle bukser og lidt andet tøj.
I går gik jeg forbi boghandleren, der var 50 % på alle bogudsalgs bøger. Kom hjem med Bo Lidegaards bøger om Jens Otto Krag til 100,- i alt. Spændende læsning om en spændende mand.
Om 2 måneder starter de skriftlige prøver, det er jo 'lige om lidt' :-) Jeg skal ikke til skritlig prøve, men det skal en hel masse elever, som skal bruge ordbøger og andre ting og sager, som jeg skal ordne.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dit bogkup - det var da utroligt til den pris.
    Ha' en dejlig aften, Trine :)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg også, derfor måtte jeg have dem med hjem :) Og en god aften til dig, Madame.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...