tirsdag den 1. marts 2011

Den første forårsdag


Fra filmen 'Far til fire' 1953


3 kommentarer:

  1. Far til fire er jo ren nostalgi, hehe - herligt :-)
    Griegg er jeg bare så vild med - det er dejligt for sjælen :-)

    SvarSlet
  2. Sikke dejlig musik du har på her! 'Våren' er noget af det smukkeste, jeg kender ...
    Ha' en dejlig dag, Trine!

    SvarSlet
  3. Margrethe: Ja, 'Far til fire' kender vi alle sammen, tror jeg ;-) Elsker de gamle film, ikke de nye. Grieg er jeg også glad for - balsam for sjælen.

    Madame: Jeg 'faldt i' på youtube, og deler gerne mine favoritter med andre. 'Våren' synes jeg også er et smukt stykke musik.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...