søndag den 20. marts 2011

1684

Søndagen startede lidt grå, det fortsatte til klokken var ca. 10.30, men så kom solen frem, og den skinner endnu. Det er så dejligt, når solen skinner. Jeg snuppede cyklen, og cyklede ud i det blå, det er blevet for varmt med jakken, så jeg tog min uldsweater på, og det var ikke for koldt og heller ikke alt for varmt.
Da jeg kom hjem igen, efter en skøn tur, hvor turen også gik forbi bageren, hvor jeg købte en Kajkage, målte jeg ruten og hvor mange kalorier jeg havde forbrændt - det blev til 1684 forbrændte kalorier, det er jeg ganske tilfreds med.
Eftermiddagen er brugt på sofaen med en god bog, og radioen tændt. Aftensmaden er lavet, den står på pastasalat med tun og meget grønt. Der er rigeligt, så den står også på pastasalat i morgen aften.

I radioen for lidt siden, hørte for jeg dette stykke musik, spillet af Rachmaninoff, det er så smukt.

3 kommentarer:

  1. Rachmaninoff er dejlig musik - godt valg :-)
    Dejlig du har haft med cykeltur og kaj-kage til eftermiddagskaffen ;D Det har været helt vidunderligt vejr idag - lunt og lækkert :D

    SvarSlet
  2. Det er et dejligt stykke musik, som har særlige minder for mig, fordi min mor mor spillede det på sit store sorte flygel. Hvor er det flot, at du forbrændte så mange kalorier!
    Ha' en god mandag, Trine!

    SvarSlet
  3. Margrethe: Det var en dejlig søndag, og kajkagen belv delt, så der var til eftermiddagen og resten til aften, hvor jeg så krimi på tv2.

    Madame: Det er så dejligt med minder, jeg holder også utrolig meget af netop det stykke musik.
    Det er sjovt, at man kan se hvor mange kalorier man forbrænder, der røg nok nogen på igen, pga. kajkagen :-)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...