torsdag den 3. februar 2011

Bogudsalg II

Da jeg havde et lille ærinde hos boghandleren, kom jeg til at købe 'Idérig indretning', på min vej tilbage kom jeg forbi Føtex, der måtte jeg købe 'Tre søstre' og 'Meyers bageri'. Den ene af bagebøgerne er til min lillesøster :)


Ved mit besøg hos boghandleren i lørdags, kom jeg hjem med disse to bøger, den tredje - Gyldendals bagebog, den var en gave til min lillesøster. 'Skiftedag' er sommerferielæsning, 'Flere store danskere' måtte jeg eje, da jeg i forvejen har 'Store danskere' stående på reolen.


7 kommentarer:

  1. Det er skønt med nye bøger engang imellem. God læsning :)

    SvarSlet
  2. Det er det nemlig, Anette. Godt at det kun er én gang om året, der er det store bogudsalg. Tak :-)

    SvarSlet
  3. Jeg overvejede også at købe Meyers bageri til at give i gave (for jeg havde den selv i forvejen) men jeg vidste ikke lige hvem det skulle være til :)

    SvarSlet
  4. Stine: Heldigvis er min søster, som jeg, tosset med bagebøger, måske mere end jeg er :) Men denne vidste jeg, at hun ikke havde. Det er en gave at give til andre og prisen er helt i orden.
    God fredag.

    SvarSlet
  5. Skønt med nye bøger... Jeg elsker det :-)
    Dejlige bøger du har købt (og ja, godt det kun er en gang om året, der er udsalg ;).. ellers ville jeg nok være ruineret ;) )

    SvarSlet
  6. Dejligt at se at du har fundet spændende bøger på bogudsalget - og også til en gave. Jeg er kommet hjem fra biblioteket med en stak i dag - vi har et pladsproblem, ellers købte jeg bare vildt ind :-)
    Ha' en rigtig god weekend, Trine!

    SvarSlet
  7. Margrethe: Jeg ville sikkert også være ruineret, hvis bogpriserne var sådan hele året :-)

    Madame: Det er dejligt med biblioteket, der er så mange spændende bøger at gå på opdagelse i. Kom også hjem med en lille stak bøger i går.

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...