søndag den 23. januar 2011

Stille søndag

Når man går tidligt i seng, så må man også vågne tidligt - Det gjorde jeg i morges. Klokken 4.50 stod jeg op, tændte radioen og et par bloklys.
Da jeg mente, at jeg kunne tillade mig det, satte jeg en vask over, støvsugede lejligheden og vaskede den smule opvask jeg havde.
Formiddagen blev tilbragt i selskab med Nikolaj og Hella, et skønt program, lidt fjollet til tider, men det skal der også være plads til.
Noget af eftermiddagen blev tilbragt hos søsteren, svogeren, nevøen og niecen - dejlig eftermiddag.
I mit skab fandt jeg forleden en strikket sjælevarmer, den er dejlig at have på. Den varmer så dejligt.
Om et øjeblik vil jeg sætte en dvd på, det er søndag, det er dejligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...