søndag den 9. januar 2011

Lidt har også ret

Sad også var lidt ærgelig over at jeg ikke kunne komme ud og cykle, vil nemlig have min dyre cykel til et gennemtjek i næste uge, så vil ikke køre på den. Den har stået stille i 3 uger, så den er gennemkold og frossen :-) Har en billigere cykel stående, der mangler bare luft i dækkene, men jeg har ingen pumpe - Øv. Ryddede op i gangen og mine kurve med mange spændende ting i, og der lå sørme en pumpe. Så jeg fik sko og jakke på og ned for at pumpe. Inden det blev for mørkt, kom jeg ud på en lille tur - 3.14 km. blev det til. Ikke så meget, som jeg ellers plejer, men nu er jeg i gang. Den lille tæller ude i højre side, den står heller ikke på 0 mere :-)

3 kommentarer:

  1. Tænk at du kunne cykle i dette føre, Trine. Men måske er vejene bedre, hvor du bor - her er det ren is. Jeg savner også at komme ud og cykle.
    Ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  2. Imponerende som du bare klør på med dine cykelture! Det kunne jeg vist lære noget af. ;)

    SvarSlet
  3. Madame: Det var kun lige i nærområdet, hvor der ikke var så glat. Og en dejlig aften til dig.
    Kira: Mine cykelture vil jeg helst ikke undvære :) Glæder mig til foråret og sommeren, så kan cyklen rigtig blive luftet.

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...