søndag den 9. januar 2011

Hvor jeg dog glæder mig til...

  • min hverdag starter igen. Trænger til det, efter 14 dages juleferie og en uge med sygdom
  • at kunne cykle mine lange ture igen
  • foråret, selv om jeg elsker sneen, bare ikke, når man gerne vil ud på de lange cykelture :-)
  • fotografere noget mere, er desværre gået i stå
  • jeg får meget mere motion, en uge på langs er bare ikke mig, men lytter til min krop. Den uge var nødvendig.  

Gult er godt :-)

I dag vil jeg:
  • Ordne det sidste vasketøj
  • Smøre cykelkæden
  • Ud og cykle en tur
  • Tage trappen ned og op
  • Lade op til hverdagen, som starter i morgen for alvor
  • Læse
  • Snakke i telefon
  • Drikke te og se tv
  • Og meget, meget mere


3 kommentarer:

  1. Flotte billeder :)
    Jeg fik taget vasketøjet og gjort rent i går, så i dag skal jeg bare se film og lave lektier. Det er nu også hyggeligt nok.

    SvarSlet
  2. Tak Stine:) Det lyder rigtig hyggeligt med film og lektier. Jeg vil også se en film om lidt.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  3. Håber, du fik nået alt det, du gerne ville, og at du er helt klar til arbejdet i morgen. :)

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...