fredag den 7. januar 2011

Fredag i billeder...


...Ja - billederne kommer til sidst.
Jeg har det nu meget bedre. Det blev til en forkølelse med hovedpine/migræne, ondt i hals og ører.
I morges, da jeg stod op, var egentlig besluttet på, at det var i dag jeg skulle afsted. Men mine kræfter var ikke, som jeg gerne ville, desuden døjer jeg med noget svimmelhed, så jeg tog fredagen hjemme.
Arbejder nu stærkt på, at komme tilbage på jobpinden på mandag. Jeg skal ud i den friske luft, var også ude i går - det var skønt med frisk luft og noget motion. Den opmærksomme læser har måske opdaget, at jeg i år vil skrive/offentliggøre/dele mine cykelkilometer med mine jer. Desværre står tallet stadig på 0, men det skal nok ændre sig :-)
Her er lidt billeder fra min fredag formiddag:


Et par af de bøger, jeg læser i.


Kurv med min samling af BoligLiv

Gave fra min morfar, fik den da jeg var helt lille. Den er altså 32 år, den skal jeg fortsat gemme.

Det sunde - midt i min lille urskov på spisebordet

Hygge

Når man ikke kan sove, så kan man da lægge sjaler og tørklæder sammen. Blot en lille bunke af min samling. Køber en stumtjener eller knagerække til dem.

4 kommentarer:

  1. Det er godt at læse, at du er i bedring, Trine! Jeg har også Bramsens to bøger om Huset Glücksborg - han var en enestående fortæller! Spændende at kende vores vores historie.
    Ha' en rigtig god dag! Jeg håber, at solen også skinner sydpå hos dig, som den gør her :)

    SvarSlet
  2. Bo Bramsens bøger kommer tit frem, han var nemlig en enestående fortæller. Da jeg så tv-serien 'Harry & Charles' på DR, måtte jeg læse om det norske kongehus :-)
    Solen har været fremme det meste af dagen, det var skønt.

    SvarSlet
  3. Håber, du snart kommer helt på toppen igen, Trine. Det var dog også en træls måde at starte det nye år på... Men heldigt, at det ser ud til, du har haft en hyggelig dag alligevel... Er især vild med dit billede af mandarinerne/klementinerne (kan aldrig kende forskel på de to slags), og den grønne plante. Lækre farver!

    SvarSlet
  4. Tak, Kira :) Kan mærke jeg nu snart er helt på toppen igen - heldigvis. Kan heller ikke altid kende forskel på dem, men de smager godt, og farven er skøn.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...