onsdag den 26. januar 2011

Forudbestilling

I december 2008 forudbestilte jeg det nye magasin fra Jeanne d'Arc Living, et meget lækkert magasin. Jeg har netop sendt min forudbestilling afsted, på det nye magasin, der udkommer d. 25. februar 2011.
Jeg har en gammel reol, som jeg har fra min mormor og morfar, i den lå alle deres noder. Hos mig ligger alle magasinerne fra Jeanne d'Arc Living. Det ser så fint ud, en dag fotograferer jeg den og viser den frem :)


Billedet er lånt hos Vintage-kompagniet, hvor jeg også har bestilt magasinet.


4 kommentarer:

  1. Det magasin ser da spændende ud. Jeg kan lige se i din sidebar at du har cyklet 105 km. i år - det er da ret flot synes jeg!! God aften til dig :)

    SvarSlet
  2. Tak, Anette :) Rigtig god torsdag til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg har aldrig hørt om det blad, men jeg vil gerne se din samling :) Og hvis du får lyst, må du også gerne poste et billede af bladet indeni, så man kan se hvad det er for noget :)

    SvarSlet
  4. Stine: jeg vil gerne tage billeder af bladet indeni, så I kan se andet end kun forsiden :-)

    SvarSlet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...