søndag den 2. januar 2011

For pokker da også

Har det meste af dagen været lidt utilpas, så jeg har ikke været meget ude i det flotte vejr. En lille tur blev det dog til, men så heller ikke mere.
I stedet har jeg hygget hjemme med oprydning, varm te og en god film The Young Victoria. Filmen gav mig lyst til at læse/lære mere om Dronning Victoria, så jeg har bestilt en bog på biblioteket. Der var desværre kun én bog, men det er da bedre end ingen.
I aften skal jeg se den nye serie på DR1 - Lykke - den er jeg spændt på, da den ikke ligner noget, vi tidligere har set på DR.
Håber jeg er frisk igen i morgen tidlig, så jeg kan komme på arbejde.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring. Det er træls ikke at være helt på toppen. Jeg tror også jeg skal se "Lykke" :)

    SvarSlet
  2. Håber for dig, at du snart får det bedre igen. :)
    Men måske "heldigt" nok, at det skete på en søndag, så du bare kunne slappe af og se film. Der er ikke meget værre end, når man har det dårligt og samtidig skal "præstere".

    SvarSlet
  3. Anette: Tak skal du have, håber ikke det udvikler sig til mere end lidt ubehag.

    Kira: Det har du ret i,håber det går bedre i morgen tidlig, når jeg skal afsted.

    SvarSlet
  4. God bedring. Jeg vil også til at se en film nu, jeg har jo et gennemsnit, jeg skal holde :)

    SvarSlet
  5. Stine: Tak skal du have. Det lyder ret spændende med dit filmprojekt :-)

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...