tirsdag den 14. december 2010

Tirsdag

Så blev det tirsdag.
Jeg har nu været oppe i lidt over en time. Er begyndt at vågne mellem klokken 4 og 5, desværre uden at kunne sove videre. Så jeg står op, det er nu også hyggeligt med en lang og hyggelig morgen, men det gør bare, at jeg er træt og går i seng ved 21-tiden. Det må der laves om på i juleferien, ikke at jeg skal være natteravn og derfor sove længe. Jeg vil bare gerne tilbage i mine gamle rytme. Jeg er jo et a-menneske, men så meget, at jeg skal stå op klokken 4 hver dag er jeg nu ikke.
Der har jo været så meget på det sidste, så det er selvfølgelig derfor. Det ændrer sig snart til det bedre, for mig og for min nattesøvn.

Rigtig god tirsdag.
Fra januar 2010

4 kommentarer:

  1. Jeg kender det med i perioder at vågne alt for tidligt - det er så irriterende! Håber du får sovet ud i nat! Jeg har et lille afslapningsprogram på min iPod, som jeg har stor glæde af.
    God tirsdag til dig, Trine!

    SvarSlet
  2. Det er tidligt at vågne - og ja mon ikke det ændrer sig når du får lidt ro på i juleferien :)God tirsdag

    SvarSlet
  3. Madame: Tak, det håber jeg også. Har taget en lille lur i eftermiddag, så håber det hjælper :-)
    Rigtig god aften til dig.

    Anette: Det håber jeg i hvert fald :-) Og en god aften til dig.

    SvarSlet
  4. Uh det er altså også lige tidligt nok, at vågne før kl. 5 - men som b-menneske syns jeg jo, det nærmest en straf, hehe! Men det er rigtigt, man har en skøn lang morgen.
    Go' torsdag :)

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...