fredag den 31. december 2010

31. december 2010

Hjemme igen efter en dejlig juleferie, uden tanker om skolelukninger og andre ting, der kan 'genere' hverdagen.
Det var meningen, at jeg ville lave lille status over 2010, men det kan jeg ikke overskue. Så jeg nøjes med at skrive, at 2011 bliver året hvor jeg for alvor kommer på egne ben :-)
2011 bliver også året, hvor jeg lover, at jeg vil blogge mere. Fra tidlig sommer til nu, har jeg haft rigtig meget om ørerne. Det gjorde, at tiden til bloggen ikke var stor. Det ændrer sig i 2011, det ved jeg.

Hvad sker der hos mig lige nu:
  • Dagens 3. vask er i gang.
  • Katten ligger og sover i sofaen, hun er glad for at være hjemme igen.
  • Sidder og ordner forskellige ting ved skrivebordet
  • Kigger lidt i et medlemsblad fra en bogklub, mon der er noget der frister? Jeg tror det...
  • Nærlæser lige menuen til i aften en ekstra gang
Jeg ønsker en rigtig god nytårsaften og et godt 2011.

4 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig. Sådan er det indimellem med bloggen - den må nedprioriteres i perioder. På gensyn i 2011 :)

    SvarSlet
  2. Tak, Trine, og i lige måde - rigtig godt nytår også til dig! Dejligt at læse, at du har haft en god juleferie.

    SvarSlet
  3. Tak og godt nytår til jer :-) Håber I kom godt ind i 2011?

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...