søndag den 14. november 2010

Ups!

Det er d. 14. november, der er stadig længe til det er 1. december, men jeg fik denne cd med hjem fra huset i går. Jeg har hørt den i dag, flere gange faktisk. Han har den mest vidunderlige stemme.
Desuden har vejret været til hjemmehygge i dag, så jeg har læst de bøger, jeg snuppede med hjem fra mit skolebibliotek, færdig. Et par bøger for de store elever, en slags Nynne for skoleelever (og deres bibliotekar) Kendte ikke meget til dem, men har hørt eleverne snakke om dem og jeg havde læst lektørudtalelserne. (Har bestilt nr. 3 i rækken på biblioteket) Læs om den første bog her og den anden her
Vender nu tilbage til lidt mere seriøs litteratur, hvis man kan kalde en krimi det :-)

Billedet er lånt hos cdon.com
 Har været ude og gå en dejlig tur, i støvregn, det var dejligt at blive luftet igennem.
Nu glæder jeg mig til at se Borgen i aften.
I morgen venter en ny uge, der er lidt anderledes end sædvanlig. Den er lidt kortere, har nemlig fri på fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...