torsdag den 11. november 2010

Travle dage

Synes tiden løber af sted, meget hurtigt. Jeg når ikke alt det, jeg gerne vil, men ingen stress over det.
Weekenden er næsten tom for planer, så der kan jeg komme i bund med vasketøjet, de små bunker på skrivebordet osv.
Jeg har også et par blogindlæg, som jeg vil have skrevet, om en bryllupsmiddag og ordlyden fra et gammel skøde.
Har modtaget et nyhedsbrev fra Vintage Kompagniet, de har nogle dejlige ting som jeg gerne skulle have bestilt.
På skrivebordet ligger en blog blok, i den skriver jeg næsten alt ned, lige nu er jeg i gang med julegavelisten. Den er så godt som færdig, nu skal jeg bare købe/bestille dem.
Så det går godt i det lille hjem :-)
Ønsker en god torsdag.

3 kommentarer:

  1. Forhåbentlig får du en fantastisk dejlig torsdag, Trine. Og hvor rart for dig, at du allerede er så langt med årets julegaver. Så kan man meget bedre nyde selve december, efter min mening. :)

    SvarSlet
  2. Sikke en spændende hjemmeside du linker til, Trine - den kendte jeg ikke. Ja, nu er det tid til at få fod på julegavelisten. Jeg har kun få gaver, der skal købes.
    Ha' en dejlig torsdag!

    SvarSlet
  3. Kira: Jeg har haft en fantastisk dag, har udrettet en del. Ja, når julegaverne er i hus, så kan man nemlig bedre nyde julemåneden.

    Madame: Det er en spændende og rigtig hyggelig butik.
    Ja, de julegaver skal jo i hus. Gider ikke i sidste øjeblik.
    Rigtig god aften til dig.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...