lørdag den 6. november 2010

Små sætninger

Har været oppe længe, det er lørdag, det regner stille, det er hyggeligt.
Lørdag er dagen, hvor jeg får besøg af nogle søde og dejlige mennesker.
Bordet er dækket, lejligheden "skinner", jeg har god tid og jeg glæder mig.
Det blev ikke i denne uge, vi fik vished mht. skolelukningerne. I næste uge er vi blevet lovet et svar.
Der er optimisme at spore, jeg tror vi overlever. Hvis ikke, så skal det selvfølgelig nok gå, det er bare trist.
Inden jeg gik på weekend, snuppede jeg et par lette romaner med hjem. Bøger som jeg "slugte" da jeg gik i 8. klasse. Det er lige hvad jeg trænger til i denne tid, noget hurtig læst og noget som jeg ikke skal tænke for meget over. Desuden kan jeg bedre anbefale bøgerne, når jeg selv har læst dem ;-)


5 kommentarer:

  1. Ja uvisheden kan sætte en i et vacum. Vi har i efteråret været igennem en større sparegyser på min arbejdsplads. Nu er det endt med en kæmpe ramme besparelse i stedet for! - og den arbejder jeg lige nu med at få på plads. Det har været hårdt for brugere og medarbejdere og jeg syntes jeg har arbejdet i døgndrift i lang tid. Men det skal jo nok gå det hele:)
    God weekend til dig og nyd dine gæster!

    SvarSlet
  2. Godmorgen, Trine - det er hårdt at skulle vente på svar om skolelukningerne. Jeg husker selv ulidelig ventetid på min arbejdsplads, selv om det var fyringsrunder, det drejede sig om.
    Ha' en rigtig god weekend med dine gæster!

    SvarSlet
  3. Jeg har også genlæst nogle af de bøger, jeg elskede, da jeg var barn. Det var både sjovt og skuffende, for de var jo faktisk ikke særlig gode nu :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det træls med ventetid. Håber snart der kommer en afklaring på det. Håber du får en skøn aften med gæsterne :) Er spændt på at høre hvad det er for bøger du er i gang med...

    SvarSlet
  5. Olines: Der skal spares alle vegne, så det 'trøster', at vi ikke er de eneste. Det er ikke rart, men skal jo gøres.
    Rigtig god søndag til dig og dine :-)
    Madame: Ja, uvishenden er ikke rar. Rigtig god søndag :-)
    Stine: Har det på samme måde. De bøger, der var sååå gode da jeg var yngre, de er ikke så gode mere. Snuppede et par af de nyere bøger, som jeg ikke har læst. Men er for gammel til den slags nu :-)
    Anette: Jeg havde en dejlig dag, det var rigtig hyggeligt. Vi fik snakket og grint rigtig meget. Laver nok et indlæg om bøgerne.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...