fredag den 8. oktober 2010

Store bagedag

Var tidligt hjemme i dag, det var skønt at være hjemme inden mørket havde sænket sig.
Da jeg havde en hel eftermiddag foran mig, uden store planer, gik jeg i gang med at bage kager. Så nu har familien fået hver en kagedåse med dejlige chokoladesmåkager. Jeg har småspist, men skal ikke have flere. Har børstet tænder, så jeg ikke bliver fristet af de kagerne i mit køkken. Mine daglige cykelture giver meget motion, jeg  falder ud af mit tøj nu. Det er dejligt, men skal jo så ud og købe nyt tøj ;-)
Har fundet noget, som jeg gerne vil købe. Det er på min ønskeseddel til fødselsdagen, så jeg venter og ser om det mon lægger på gavebordet om en uge.
Fredag aften står i Talenternes tegn.
God aften.

3 kommentarer:

  1. Pas nu på, at du ikke taber dig alt for meget. Ha' en dejlig aften, Trine - jeg tror, jeg skal se lidt 'Vild med dans' ...

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Madame: Det skal jeg nok, lade være med at tabe mig for meget.
    Olines: Tak og i lige måde til dig og dine.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...