torsdag den 7. oktober 2010

Regnvejr og rygter

Det regner, det blæser, det er mørkt - Det er efterår.
Der går så mange, mange rygter lige nu om min arbejdsplads. Det er svært at holde humøret højt, men jeg forsøger alt hvad jeg kan :-)
Én ting er sikkert, der bliver ikke besluttet noget endeligt før om 3 uger, trods de vedvarende rygter. Rygter, som jeg er begyndt at tro lidt på. Skulle de så vælge at beholde min arbejdsplads, ja, så er jeg bare glad.
Om 3 uger...
Det bliver vist til en dag med regntøj og gummistøvler - Jeg er klar :-)

2 kommentarer:

  1. Uha, det er en meget ubehagelig ventetid for jer. Jeg krydser alle fingre ...
    Ha' en god dag, Trine, her er det øsende regnvejr og blygråt udenfor - men jeg må ud og gå en tur alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Håber du fik en god tur i det grå, Madame?
    Tak fordi du krydser :-)
    Jeg havde en dejlig dag, lidt lang, men dejlig.

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...