lørdag den 23. oktober 2010

Regnvåd lørdag

Jeg er på vej til Nordsjælland om lidt, det bliver en tur i regnvejr, men det gør ikke noget. Efteråret er smukt også i regnvejr.Skulle jeg på vandretur ville jeg nok ikke være så begejstret, men nu skal jeg være pasager i en bil. Min taske og kamera er pakket, så jeg er så godt som klar. Regner med at jeg kommer hjem med nogle bøger i dag.
Vaskemaskinen har gjort sit til morgen, en enkelt vask er det blevet til.
På mandag er det igen hverdag, arbejdet kalder.
Rigtig god lørdag!

4 kommentarer:

  1. God tur til Nordsjælland, Trine! Måske skal du omkring Torup Bogby og kigge efter bøger? Jeg må også ud en tur, selv om regnen siler ned :-)

    SvarSlet
  2. God tur. Godt du skal køre i bil når det regner - men ellers er det da skønt med en tur på cyklen.

    SvarSlet
  3. God tur til Nordsjælland. Spændene hvilke bøger du vender hjem med!

    SvarSlet
  4. Madame: Ja, det var meningen, at jeg skulle forbi Torup Bogby, men nåede det desværre ikke. Der var alt for meget at gøre i huset. Men vi nåede heldigvis en del i huset.
    Anette: Ja, en cykeltur i lidt regn er ikke det værste.
    Olines: Tak. Desværre kom der ingen bøger med hjem i denne omgang.

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...