lørdag den 9. oktober 2010

På trapperne

Jeg bor i en opgang med elevator, det er vist også en god idé, når der er flere etager end 3. Bor selv på 6. sal, så jeg er en flittig bruger af elevatoren, i hvert fald når turen går op. Men i dag har elevatoren været i stykker, så jeg har været op og ned af trapperne nogle gange. I eftermiddag blev den dog lavet, men jeg har valgt at fortsætte med at tage trapperne. Så de sidste gange op af trapperne, har været 100 % frivilligt. Har jeg tunge ting med, må jeg gerne bruge elevatoren :-)
Det er gratis motion, det er slet ikke så tosset endda, især når man ikke har været ude og cykle i dag! Har dog gået en lang tur i dag med en god ven. Vejret har jo været helt aldeles pragtfuldt. Det må gerne fortsætte, tak.

2 kommentarer:

  1. Det siges, at det skulle være en af de bedste former for motion at gå på trapper - flot at du gøre det!

    SvarSlet
  2. Du kan tro, at jeg kan mærke min motion på trapperne i dag, men det er på den gode måde :-)

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...