onsdag den 27. oktober 2010

Koldt!

Siden jeg kom hjem ved 16-tiden, har det været umuligt for mig at få varmen. Har taget de tykke sokker og en ekstra trøje på, drukket varm kakao og tændt levende lys. Nu er jeg, langt om længe, ved at få varmen.
Det går heldigvis meget bedre nu, både med humøret og varmen :-)
Det lyder måske mærkeligt, men en cykeltur hjem i regnvejr og modvind hjalp på mit humør. Det hele skal nok gå, det skal det bare. At det så er cykelturen, der er skyld i at jeg ikke kunne få varmen, det er så det.
Rigtig god aften.

4 kommentarer:

  1. Du må have et varmt bad - eller en hvedepude/varmepude. Ja sikke da et vejr det har været i dag. Håber det bliver bedre i morgen. God - varm - aften indendøre til dig :)

    SvarSlet
  2. Anette: Ja, et varmt bad er godt. Har overvejet en hvedepude, da jeg har hørt meget godt om dem.
    Fryser heldigvis ikke her til morgen.
    Rigtig god torsdag til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg håber ikke, du er ved at blive forkølet, Trine. Det var da også et herrens vejr med regn og blæst - jeg kom ikke uden for en dør i går, jo lige ud med fuglefoder :-)
    Ha' en rigtig god torsdag!

    SvarSlet
  4. Madame: Det er jeg heldigvis ikke. Kan godt forstå, at du blev indendøre, det var slet ikke vejr til noget som helst :-) Men godt du sørgede for fuglene.
    Rigtig god fredag.

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...