lørdag den 30. oktober 2010

Fred og ro

Fredagen sluttede bedre end den startede. I nat har jeg sovet dejligt, uden de mange drømme, som ødelagde min nattesøvn natten til fredag.
Humøret er næsten tilbage på toppen, hvor det har det bedst :-)
Lørdagens planer blev aflyst, så jeg har en lang lørdag foran mig, med ingen planer. Det er nu slet ikke så tosset.
Har kigget i kataloget fra Gyldendals Bogklub, der er mange, mange gode titler, som jeg vil købe/ønske mig/bestille på biblioteket.
Femina røg ned i kurven i går, det skal nærlæses i weekenden.

3 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt med en rolig lørdag, Trine - her ligger vi vandret i luften, fordi vi får huset fuldt af gæster i morgen :-)
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  2. Dejligt med en lørdag uden planer. Det giver mulighed for hygge! God lørdag aften...

    SvarSlet
  3. Madame: Det lyder spændende med jeres gæster.
    Har haft en dejlig lørdag med plads til lige det som jeg havde lyst til.

    Olines: Det er nenmlig rigtigt. Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...