lørdag den 23. oktober 2010

Brugt

Hold da op for en dag, jeg har haft, men også en god dag. Jeg er træt, så jeg kunne gå i seng og sove lige til i morgen tidlig. Det gør jeg nu ikke, jeg vil nemlig se Temalørdag på DR2 om Borgen - den fiktive og den rigtige Borgen.
I huset fik vi ordnet rigtig meget. Tøj blev sorteret og pakket i poser. Skabe blev tømt og en del blev smidt ud.
Jeg kom hjem med nogle tørklæder og nogle bluser, som aldrig har været brugt. Vi fandt en kasse fyldt med gamle billeder, det er sjovt at kigge på de gamle billeder. Der er mange af min far som helt lille :-)
Det var meningen, at jeg ville have været forbi Torup Bogby, men det nåede vi desværre ikke i denne omgang.

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse du har nået i dag :-) Vi sidder også og ser DR2 om Borgen - det er meget spændende.
    Ha' en rigtig god aften, Trine!

    SvarSlet
  2. Synes det var en meget spændende udsendelse om Borgen, både den fiktive og den rigtige :-) Fik ikke set det sidste - om Lykketoft - jeg var måtte overgive mig til søvnen :-)
    Rigtig god søndag, Madame.

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...