torsdag den 2. september 2010

Velkommen, Efterår

Efterår er for mig =
  • De smukkeste farver i naturen
  • Fototure der kan tage en hel dag
  • Hygge hjemme med levende lys, når mørket sænker sig over det lille land
  • Fødselsdag, ja, har fødselsdag i oktober
  • Ubegrænset mulighed for at lytte til Vivaldi's Efterår (gør det nu hele året) (hvis du ser videoen, så læg mærke til de smukke billeder)
  • Cykelture i sol og blæst
  • DR's nye serier starter gerne i efteråret, i år er det Borgen jeg ser frem til.
  • Ture i Dyrehaven eller andre smukke steder.
  • Invitere familie og venner til efterårshygge
  • Varme støvler osv.
Det var hvad jeg lige kunne komme på, på denne tidlige efterårsmorgen.
Minder mig om, at jeg skal se at få købt nogle nye støvler :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke meget vi har at glæde os over, selv om lyset og varmen svinder. Ja, du har fuldstændig ret :-)

    SvarSlet
  2. Det har vi nemlig, Madame. Ligesom vi har når vi skifter årtid til vinter, forår og sommer :-) Glemte i øvrigt at skrive - Gå tur i de mange blade, der er faldet af træerne, det er bare skønt.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...