søndag den 26. september 2010

Søndagshygge

Så er denne søndag snart slut, i morgen er det hverdag igen. Det har været en dejlig dag, har haft besøg af noget familie, set en sød film i tv, lavet gulerodssalat, læst Lone Rasmussen's bog færdig, været ude på en dejlig cykeltur og et smut forbi købmanden.
Madpakken til i morgen skal klares, det gør jeg om et øjeblik, så jeg er klar til at se Borgen.
I morgen skal jeg et smut på biblioteket og aflevere bøger, som alle er reserveret til andre lånere.

2 kommentarer:

  1. Hvad synes du om Borgen, Trine? Vi var fanget ind med det samme - jeg tror, det bliver en spændende serie.

    Ha' en rigtig god mandag!

    SvarSlet
  2. Jeg synes godt om Borgen, Madame. Glæder mig allerede til det bliver søndag igen ;-) Gode skuespillere, kendte, som mindre kendte skuespillere.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...