mandag den 6. september 2010

Mandag med sol

En ny uge er startet, den er startet med det flotteste vejr - sol og blå himmel.
I dag og i morgen slutter min arbejdsdag kl. 11.30, det er lige noget jeg kan bruge.
Efter at have spist frokost, har jeg fundet Julie Hastrup's "Det blinde punkt" frem. Tror jeg vil sætte mig ud på altanen og læse, det er alt for længe siden jeg har siddet derude :-)
En sms er lige kommet, den fortæller, at jeg nu kan hente en bog på biblioteket.
Livet er da bare skønt :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig at have så tidligt fri, Trine!

    Ha' en rigtig god eftermiddag på altanen - det lyder hyggeligt, selv om det nok kræver en lun trøje :-)

    SvarSlet
  2. Jeg nyder også mine tidlige dage, Madame.
    Min altan har vinduer, så det ikke så koldt. Flere af den slags dage, tak :-)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...