lørdag den 11. september 2010

Lørdagsnydning

Har lige søgt på ordet Lørdagsnydning, der er flere, der bruger ordet. Det passer rigtig godt på starten af min lørdag. Vågnede igen tidligt, det har jeg vænnet mig til. Det var mørkt og gråt, mine små bloklys på sofabordet blev tændt, det samme gjorde radioen, et glas latte blev brygget, rugbrødet ristet og jeg var klar til en stille morgen.
Jeg nyder meget mine morgner, hvor man ikke kan høre naboerne, trafikken på gaden er også begrænset på det tidspunkt.
I dag skal jeg besøge en god veninde, det ser jeg frem til. Mit kamera er pakket, vi er begge glade for at fotografere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...